Saturday, September 6, 2008

Selamat ulangtahun perkahwinan



Assalamu'alaikum..alhamdulillah, msh dberi kekuatan utk berpuasa dlm bulan yg penuh barakah ni. Smlm tuan rumah berbuka di Hotel Putra, Kl..sempena ulangtahun perkahwinan kakak n abg yg ke-9. alhamdulillah..rezeki ada org belanja mkn (^.^).ramai kat d'serai cafe mlm tu.meja kami betul2 tepi jendela...sblum berbuka, sempatla melihat suasana bandar kuala lumpur time nk maghrib. kasihan...dh dekat2 nk azan maghrib pun jalan raya masih lagi sesak.pkul brpla gaknye mereka nk smpai ke rumah msg2..berbuka bersma kuarga n sterusnya menunaikan ibadah d mlm ramadhan.

"Allahuakhbar!! Allahuakhbar!!...."

Bismillah..kurma..kurma..hehe.berbuka dah pun..syukur..

"Allahumma lakathumtu wa bikaamantu wa'alaarizkika afthartu birahmatikayaa ar hamarraahimin.."

sblm wktu berbuka lg dah ready mknan atas meja.byk betul mknan yg dsediakan..nikmat yg Allah bg. melihat hdgn sebanyak tu kat kwsn buffet pun dah rasa teruja.tapi hakikatnya sebanyk mana n sesedap mana pun masih lagi x setanding nikmat yg akan Allah ganjarkan kpd smua hamba-Nya yg bakal menduduki syurga nan indah.hidangan yg x pernah kita jumpa . ya Allah..dpt ke aku merasai nikmat syurgamu walau setitik air di dalamnya utk menghilangkan rasa dahaga tatkala ketakutan mghadapi siksaMu nnt.

alhamdulillah, terisi juga perut ni...byk juga aku mkn ;)tp bukan byk kuantiti, byk jenis je..huhu.cukupla setakat mengalas perut sebelum solat. tepat jam 7.30, bergerak ke surau hotel kat 2nd floor tuk solat maghrib.risau jugak ramai org kat surau nnt kalau g lewat2.tp syukur, x sesak pn..dh siap solat,g smula kat d'serai cafe...utk smbung makan ;) tgk2 keliling..masih ramai yg duduk makan kat meja.belum puas menjamu slera gaknye..hehe.kul8.45, masing2 mula berganjak drpd tmpat duduk n meninggalkan d'serai cafe.


my kakak yg baik hati ;p



terima kasih abg, kakak..sbb belanja. (patutnya kami yg belanja org yg mnyambut anniversary ;p ) xpe, mereka fhm adik2 blum kerja.=) Tahniah kerana menyambut ulangtahun perkahwinan yg ke-9. kami 2 keluarga slalu mendoakan abg n kakak..mudah2an ikatan perkahwinan yg dibina berkekalan sampai ke akhir hayat..pastu bersambung di akhirat. isteri sebagai bidadari suami d syurga nnt..huhu..alangkah indahnya.smga di luaskan rezeki, tahun dpn belanja kami lagi (^-^)

my bro n sis
~happy anniversary~

No comments:

Anda pelawat yang ke :