Tuesday, November 24, 2009

Salam Aidiladha semua =)

p/s : ini ialah laman salam perantau =p hehe



Assalamu'alaikum wbt, di sni saya ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha kpd semua shbt2 & seluruh umat islam di mana jua. mohon maaf zahir & batin.

Thursday, November 19, 2009

berangan

tgh mengecop tiba2 plak teringat nyomat kat kmpung (nyomat tu kucing)

cian dia, msti rindu nenek mon.
nenek xde, g kolumpor. nenek pun mst rindu nyomat kan nek?

xpe, esk sy balik kpg tgk nyomat.nnt sy mms kat nek ye.yeyey balik kmpung (^.^)

bekerja=ibadah

hari ni main cop2 fail yg beribu2 helai...

cop..
cop...

cop... cop..
cop..


adeh, sakit pinggang...


cop lagi. cop..
cop..


kruuk!krak! (bunyi tengkuk)

xpe,teruskan cop....bila ikhlas, cop ni pun jadi ibadah.bekalan utk akhiratku nn.

teruskan cop......cop

cop..

cop.

(ni taip ni, bukan cop.hihi)

Tuesday, November 17, 2009

salam semua

Assalamualaikum, semoga semua sht hendaknya. setelah berkurun lama x mengupdate blog ni, kini sy kembali utk menaip sikit.hehe.sibuk sgt kat tmpt krja, smpai x sempat nk mengonlne.

by t wy, ucpn tahniah utk shbt2 yang sudh selamat melahirkan anak, penyambung umat Nabi Muhammad,penerus dakwah di akhir abad.n yg bakal melahirkan x lama lagi tu, byk2an membaca al-quran n berjalan2 ye. mdh2an dpermudah sgala urusan=) insya Allah.

& tak lupa utk shbt shabiah yg bakal menamatkan zmn kebujangan (mntak maap ckgu bm) esp k.alin, slamat pengantin baru n menempuh alam rumahtgga yg sgt mencabar.en.din & en.qardawi jr, dgr2 nk mjlis thn dpn kn?jgn lupa menjemput sy ye.huhu.

buat bu kinki, slmt posting..krja ckgu byk cabaran tau. kena kuat mental & fizikal.kdg2 xde mslh dgn anak2 murid tersyg, tp mslh timbunan kerja yg melampau.lbh2 lagi kita sbg guru2 muda n baru.sbr byk2 k nnt..mdh2an dpermudah =)

Anda pelawat yang ke :