Friday, August 29, 2008

ciputih dah melahirkan generasinya lagi :)

Salam..28 ogos 2008, ciputih selamat melahirkan anak2nya yg comel (belum nampak pun sbb mereka kat kmpung).ada 3 ekor..yg peliknya, kali ni ciputih lahirkan baby berperingkat2.huhu..mgrib smlam lahir sekor...dah bncg2 dgn mak dh nk bg nama ape..baik la, cutela, hitamla, lastnye pilih bulan..pastu sempatla dia bermain2 ,makan dan minum dlm kotaknya..mak ingat dah xde lg babynye,,tetiba je kul 10.30 mlm td mak bg msg ada lg sekor...alhamdulillah.hehe ramai dah.bintang namanya, dia belang2 kata mak.pg td...29 ogos 2008, baru lepas besiap nk g skulah dpt msg drpd mak kat kmpung.."anakmu dah ada 3 ekor..ni baru lahir lagi satu..warna putih mcm mamanye.mak bg nama awan ye.ok x?" syukurlah..mak kata tgk perut ciputih pun mcm dh xde. cukup dah, BULAN, BINTANG, AWAN..matahari je xde.mak kata, matahari pjg sgt nk sebut.hehe.nasib baik mendung, petir, kilat xde.huhu..erm.,mudah2an semua sihat..tahniah ciputih!!:))

No comments:

Anda pelawat yang ke :